Thursday, August 21, 2008

ကေလး လူငယ္ေတြအတြက္

စာေပလိုအပ္ခ်က္

ကိုဂၽြန္

ကၽြန္ေတာ္တို့ ကေလးေတြအတြက္ အလိုအပ္ဆုံးအရာကေတာ့ ဘာေတြလဲ။ ကေလးေတြတင္ မဟုတ္ပါဘူး၊ လူငယ္ေတြအတြက္ပါ လိုအပ္တဲ့ အျဖည့္ဆည္းသင့္ဆုံး အရာရွိပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ တျခားမဟုတ္ပါဘူး။ ကေလးစာေပနဲ႔ လူငယ္စာေပေတြပါပဲ။ ဒီေန႔ ျမန္မာစာေပေလာကကိုၾကည့္ရင္ (ျပည္တြင္းေရာ ျပည္ပမွာပါ) ကေလးေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီးထုတ္လုပ္တဲ့ စာေပေတြဟာ အင္မတန္မွနည္းပါးလွပါတယ္။ ထုတ္လုပ္သူတခ်ိဳ႔ ဟာ အဲဒီရည္ရြယ္ခ်က္ကို ျဖည့္ဆည္းခ်င္ေပမယ့္လည္း ေငြးေၾကးေနာက္ ကိုပဲလိုက္ၿပီး ဆူ လြယ္နပ္လြယ္တဲ့ စာအုပ္ေတြကိုပဲ ထုတ္လုပ္ေနရတာေၾကာင့္ အဲဒီကြက္လပ္ဟာ လစ္ဟင္းျမဲ လစ္ဟင္းေနခဲ့ရၿပီး၊ တခ်ိဳ႔ထုတ္လုပ္သူေတြကေတာ့ လက္ရွိအာဏာရွင္လည္းႀကိဳက္ ကိုယ္ လည္း ၿမိဳးၿမိဳးျမက္ျမက္ရတဲ့ စာအုပ္အမ်ိဳးအစားေတြ ထုတ္လုပ္ျခင္းနဲ့ပဲ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနတာကို ျမန္မာစာေပေလာကမွာ ေတြ႔ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
ကေလးေတြဟာ အနာဂတ္ရဲ႔ သူရဲေကာင္းေလးေတြ၊ အသီးအပြင့္ေလးေတြျဖစ္တယ္ ဆိုတာ စာအုပ္ထဲက စာေၾကာင္းေတြေပၚမွာပဲ က်န္ခဲ့တာၾကာခဲ့ပါၿပီ။ အဲဒီအသီးအပြင့္ေလးေတြ အဲဒီသူရဲေကာင္းအေလာင္းလ်ာေလးေတြရဲ႔ ဖြံ႔ထြားစည္ပင္ေ၀ဆာလာမယ့္ ေရေသာက္ျမစ္ အတြက္ အဟာရဓာတ္လုံလုံေလာက္ေလာက္ကိုေတာ့ မေပးေ၀ႏိုင္ခဲ့ၾကပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ ေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို့ႏိုင္ငံဟာ ပညာေရး၊ လူမႈေရး အစစအရာရာမွာ နိမ့္ပါးခဲ့ရၿပီျဖစ္ပါ တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ငယ္စဥ္က ျမန္မာ့ဆိုရွယ္လစ္လမ္းစဥ္ပါတီ စတင္ထူေထာင္ခါစ ဆိုရွယ္ လစ္ႏိုင္ငံေတာ္သစ္ဆီကို ခ်ီတက္မယ္ဆိုတဲ့ ဦးေန၀င္းရဲ႔ ေၾကြးေၾကာ္သံေအာက္မွာ ႀကီးျပင္းခဲ့ ၾကသူေတြပါ။ ဒါေပမယ့္ အတိုင္းအတာတခုအရ ဦးေန၀င္းရဲ႔ လက္ေအာက္မွာ ကေလးေတြ လူငယ္ေတြရဲ႔ စာေပအသိဥာဏ္ဖြံ႔ၿဖိဳးခြင့္ေတာ့ ရရွိခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ။ ပါလီမန္ဒီမိုကေရစီစနစ္ရဲ႔ အကၽြင္းအက်န္တခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ- ေရႊေသြး၊ ေတဇ၊ တို႔ေက်ာင္းသားအပါအ၀င္ စာေပဗိမာန္ကထုတ္တဲ့ စာအုပ္စာေစာင္ေတြဟာ ကေလးေတြ လူငယ္ေတြအတြက္ တီထြင္ဖန္တီး တိုးတက္ခ်င္တဲ့ အသိအျမင္ေတြကို တိုးပြား လာေစခဲ့တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ေခတ္ၿပိဳင္လူငယ္ေတြအားလုံး သိရွိခဲ့ၾကလိမ့္မယ္လို့ ထင္ပါတယ္။
အဲဒီလို အစိုးရထုတ္စာေစာင္ေတြသာမကဘဲ ပုဂၢလိကထုတ္ ကာတြန္း မဂၢဇင္း ဂ်ာနယ္ေတြမွာလည္း ကေလးလူငယ္ေတြအတြက္ ၇၀% ေလာက္အက်ိဳးရွိေစမယ့္ စာေပ အမ်ိဳးအစားေတြျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဥပမာ ကာတြန္းဆရာႀကီးေတြျဖစ္တဲ့ ဦးသန္းၾကြယ္၊ ဦးေအာင္ ရွိန္၊ ဦးေသာ္က၊ ဦးေမာင္လြင္၊ ဦးေက်ာ္ဆန္း၊ ဦးေအာင္ေအာင္ စသူတို႔ရဲ႔ကာတြန္းေတြ၊ ဆရာဂယက္နီလို လူငယ္ေတြကို ဦးတည္ၿပီး ေရးသားထားတဲ့ စြန္႔စားတဲ့စိတ္ကို ေမြးျမဴေပးတဲ့ ၀တၱဳတိုေလးေတြ အဲဒါေတြဟာ ကေလးလူငယ္ေတြအတြက္ အမ်ားႀကီး အေထာက္အကူျဖစ္ ေစခဲ့ပါတယ္။
ဘာသာျပန္တာပဲေျပာေျပာ မွီျငမ္းတာပဲဆိုဆို ဆရာဦးသန္းၾကြယ္ရဲ႔ ကာတြန္းဇာတ္ ေကာင္ေတြအမ်ား ႀကီးနဲ႔ စြန္႔စားခန္းေတြၿမိဳင္ဆိုင္လွတဲ့ ကာတြန္းဇာတ္လမ္းေလးေတြဟာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕စိတ္ကို ညွိဳ႔ယူဖမ္းစားႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ကာတြန္းထဲကဇာတ္ေကာင္ေတြနဲ႔ အတူ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း လိုက္ပါစြန္႔စားရင္း သူရဲေကာင္းျဖစ္ခ်င္စိတ္ေတြ တဖြားဖြားေပၚ ေပါက္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီလိုပဲ ဦးေသာ္ကရဲ႕ဇာတ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ အရိုင္းနဲ႔အတူ ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚရဲ႔ သာယာလွပတဲ့ျမင္ကြင္းေတြကို ရရွိခံစားႏိုင္တဲ့စိတ္၊ သူ႔ရဲ႕အႏုစိတ္ျခယ္မႈန္းထား တဲ့ အႏုပညာအရသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညအိပ္ရာ၀င္ခ်ိန္မွာေတာင္ အိပ္မက္ထဲ၀င္ေရာက္ လာတဲ့အထိ ရသေတြေပးစြမ္းႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ေျပာရရင္ေတာ့ ဆုံးမွာမဟုတ္ပါဘူး။ အဓိက ေျပာခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာကေန ေသြဖယ္သြားႏိုင္တာေၾကာင့္ ကာတြန္းအေၾကာင္းေတြကို ေနာက္မွပဲ သီးသန္႔ေျပာျပပါမယ္။ အဲဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔ ကေလးနဲ့ လူငယ္စာေပေတြဖြံ႔ၿဖိဳးစ ၁၉၇၀ နဲ႔ ၁၉၈၀ အတြင္း ေနာက္ပိုင္းမွာ လူငယ္ေတြရဲ႔ အသိအျမင္ဟာ ဖြံ႔ၿဖိဳးလာပါတယ္။ ေက်ာင္းကသင္တဲ့ ပညာေရးစနစ္ဟာ ႏိုင္ငံတကာနဲ့ ဘယ္လိုမွ မယွဥ္ႏိုင္ ဘူးဆိုတာ ျပင္ပ ဗဟုသုတေတြကတဆင့္ လူငယ္ေတြထဲကို တစိမ့္စိမ့္၀င္လာတာေၾကာင့္ ဦးေန၀င္းအစိုးရက ျပင္ပစာေပေတြကိုထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔ ပထမဆုံးႀကိဳးပမ္းပါတယ္။ ဆိုလိုတာက ျပင္ပကမၻာမွာျဖစ္ေပၚ ေနတာ တီထြင္ဆန္းသစ္ေနတာေတြက ကာတြန္းေတြထဲမွာ ပါ၀င္လာပါတယ္။ ဥပမာ-တယ္လီေဗးရွင္းလို႔ လူထုၾကား ထဲမွာ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔မျဖစ္ေသးခင္ ၾကံ့ဗဟုံးကာတြန္းထဲမွာ တယ္လီေဗးရွင္္းဆိုတဲ့ စကားလုံးပါလာတယ္။ အဲလိုပါလာတဲ့အခါ လူငယ္ေတြက သိခ်င္တယ္။ သိတဲ့အခါ သူတို႔လိုပဲသုံးခ်င္တယ္၊ သုံးဖို႔အတြက္ တီထြင္ခ်င္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆုံးသတ္လိုက္ရင္ အဲဒီလိုတီထြင္ႏိုင္ဖို႔ စြမ္းအားကမရွိဘူး။ တီထြင္ႏိုင္ဖို႔စြမ္း အားဆိုတာက ေငြေၾကး လည္း မဟုတ္ပါဘူး၊ လူအင္အားလည္းမဟုတ္ပါဘူး။ နည္းပညာပါ။
အဲဒီနည္းပညာေတြက ပညာေရးစနစ္ထဲမွာရွိၿပီး အဆင့္မီတဲ့ပညာေရးမရွိရင္ ေခတ္မီ ဆန္းသစ္တာေတြ ကို ျပဳလုပ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီလိုအခ်က္ေတြကို ကုန္းေဘာင္ေခတ္ေႏွာင္း ပေဒသရာဇ္ေခတ္အတြင္း အိမ္ေရွ႔စံ ကေနာင္မင္းသားႀကီး လက္ထက္ကတည္းကပဲ သိရွိခဲ့ပါတယ္။ စနစ္ဆိုးအသီးသီးရဲ႕ဒဏ္ရာပလပြနဲ့ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံဟာ ၁၉၇၀ နဲ့ ၈၀ ၀န္းက်င္ေလာက္မွာ ပညာေရးနဲ့ပတ္သက္ၿပီး တဖန္ျပန္လည္ႏိုးထလာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါကို အာဏာရွင္ျဖစ္သူ ဦးေန၀င္းကသိတဲ့အတြက္ စြန္႔စားခန္းပါတဲ့ စာအုပ္အမ်ိဳးအစားေတြကို အပစ္အခတ္အညွစ္အသတ္ေတြပါတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ့ ထိန္းခ်ဳပ္လာခဲ့ၿပီး တကၠသိုလ္၀န္းက်င္မွာ ဘာမွ ေက်ာင္းပညာေရးကို အေျခမခံတဲ့၊ တကၠသိုလ္ပညာေရးကေန နည္းပညာပိုင္း ဆိုင္ရာ တီထြင္ဆန္းသစ္မႈေတြမပါတဲ့ အင္းလ်ားကန္ေဘးမွာ အနမ္းပြင့္ေ၀တဲ့ အခ်စ္ကိုကိုယ္စားျပဳတဲ့ (အႏု ပညာရသပါတဲ့ အခ်စ္၀တၳဳေတြကိုမရည္ရြယ္ပါ) ၀တၳဳေတြကို မ်ားမ်ားထုတ္ေ၀ခြင့္ ျပဳလိုက္ပါတယ္။ စာလုံး တလုံး၊ စာေၾကာင္းတေၾကာင္းနဲ့ အေရးမႀကီးတဲ့ အေၾကာင္းအရာကိုျငင္းခုန္ၿပီး စာေပေ၀ဖန္ေရးဆိုတာကို ေခါင္းစီးတပ္ၿပီး စာေပသမား အခ်င္းခ်င္း ရန္တိုက္ေပးတဲ့ အျပန္အလွန္ရန္ျဖစ္တဲ့ ေဆာင္းပါးေတြ အင္တာဗ်ဴး ေတြကိုလည္း စာေပစိစစ္ေရးက ေရႊသေဘာေတာ္ေကာင္းေကာင္းနဲ့ ခြင့္ျပဳထား လိုက္ပါတယ္။ အဲဒီလိုရန္ျဖစ္ ေနတဲ့အတြက္ စာေပအသစ္ျဖစ္ေပၚမႈ၊ ျမန္မာစာေပဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ၊ စာေပကတဆင့္ ျပည္သူဆီကို အသိပညာေပးပို႔မႈ ေတြ ေႏွာင့္ေႏွးခဲ့ရတာကိုက အာဏာရွင္ေတြအတြက္ ေအာင္ျမင္မႈတခုျဖစ္ခဲ့ တယ္လို႔ဆိုရမွာပါပဲ။
ဒါေပမယ့္လည္း အဲဒီေလာက္ဖိႏွိပ္ေနတဲ့ၾကားက ၁၉၈၈ ခုႏွစ္မွာ ေပၚေပါက္လာခဲ့တဲ့ ကမၻာေက်ာ္ လူထုဒီမိုကေရစီရရွိေရးတိုက္ပြဲႀကီးဟာ ျပည္သူလူထုကို ဖိႏွိပ္ထားတဲ့ မဆလ တပါတီအာဏာရွင္စနစ္ဆိုးကို အၿပီးတိုင္ေမာင္ထုတ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ျပန္လည္ဆန္းစစ္ ၾကည့္တဲ့အခါ ငကန္း(မဆလ) ေသလို႔ ငေစြ (နအဖ) ေပၚေပါက္လာခဲ့ေပမယ့္ အဲဒီတုန္းက ငကန္းေသေအာင္လုပ္ႏိုင္ခဲ့တာဟာ အဲဒီတေခတ္ရဲ႔ လူငယ္ေတြကိုကိုယ္ စားျပဳခဲ့တဲ့ စာေပေတြေၾကာင့္ပါပဲ၊ ကာတြန္းေတြေၾကာင့္ပါပဲ။ အဲဒီကာတြန္းေတြ စာေပေတြထဲက ေပးခဲ့တဲ့ အမွန္ျမင္ေစတဲ့ အသိပညာေတြရရွိခဲ့ၾကလို့ပါပဲ။ အခု ငေစြေပၚလာၿပီး ငေစြက တေထာင္ေထာင္နဲ႔ ေနႏိုင္တာ ဟာ ငကန္းတုန္းကအားနည္းခ်က္ကို အထူးျပင္ဆင္ႏိုင္လို့ဆိုတာကို ကၽြန္ ေတာ္တို႔ေတြ႔ရွိရမွာျဖစ္ပါတယ္။ မဆလေခတ္တုန္းကေတာင္ တားျမစ္ခဲ့တဲ့ တေစၧသူရဲစာအုပ္ေတြျပန္ေပၚလာတယ္။ အေၾကာင္းမဲ့ေပၚလာတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အေသအျခာ ထုတ္ေ၀ခြင့္ျပဳလိုက္တာပါ။ ဒါမွ လူေတြက တေစၧသူရဲေတြကို ေၾကာက္တဲ့စိတ္ျဖစ္ ေပၚလာမယ္။ ေနာက္ တဆင့္တက္ၿပီးေျပာရရင္ ေၾကာက္တဲ့စိတ္ကို စနစ္တက် ေမြးျမဴဖို႔အတြက္ ထုတ္ေ၀ခြင့္ ေပးထားတာပါ။ လူငယ္စြန့္စားခန္း စာအုပ္အသစ္ေတြထြက္မလာဘဲ၊ ကလိထိုးရယ္ရတဲ့ ၀တၱဳေတြ ဘုံးေဘာလေအာ ေပၚေပါက္လာတယ္။ လက္ရာမေကာင္းတဲ့ ရုပ္ျပလက္ရာေတြေပၚ ေပါက္လာတယ္။ အဲဒါဆိုရင္ ဆုံးရႈံးမႈမ်ားတယ္။ ပထမတခ်က္က ကေလးေတြကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္စြမ္းမရွိတဲ့ လက္ရာေတြေၾကာင့္ ကေလးေတြအေပၚမွာ လႊမ္းမိုးႏိုင္စြမ္းလုံး၀ မရွိေတာ့ဘူး။ ဒုတိယတခ်က္က အခုဖတ္ၿပီး အခုေမ့စာအုပ္မ်ိဳး ျဖစ္ေနေတာ့ ဖန္တီးတဲ့ ရုပ္ျပ လက္ရာရွင္ေတြကလည္း အႏုပညာအရည္အေသြး အလြန္ညံ့ဖ်င္းလာတယ္။ အဲဒီအခ်က္ဟာ လည္း အင္မတန္ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ကမၻာေပၚမွာေၾကာ္ၾကားေနတဲ့ ကာတြန္းရုပ္ရွင္ေတြနဲ့ ဂိမ္းေတြဟာ အဲဒီလို ရုပ္ျပေတြကမွတဆင့္ျဖစ္ေပၚခဲ့တာပါ။ အခုလို ညံ့ဖ်င္းေနရင္ ဘယ္လိုမွ အဆင့္မီတဲ့လက္ရာေတြ ေပၚေပါက္လာမွာမဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီလို ညံ့ဖ်င္းရတာကလည္း အႏုပညာ ရွင္ေတြအေပၚမွာ အာဏာရွင္နဲ့အတူ ကိုယ့္ဖို႔အတြက္သာသိတဲ့ ထုတ္လုပ္သူအခ်ိဳ႕ရဲ႕ ေအာက္တန္းက်တဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ပါပဲ။ အႏုပညာတရပ္ကို အရည္ အေသြးထက္ အရည္အတြက္မ်ားေအာင္ လုပ္လာရင္ေတာ့ အဲဒါဟာ အႏုပညာမဟုတ္ေတာ့ သလို အႏုပညာကတဆင့္ စီးဆင္းသြားရမယ့္ သုတရသေတြဟာလည္း ေျခာက္ခန္းသြားေစမွာအမွန္ပါ။
အဲဒါေၾကာင့္ အာဏာရွင္ကို ေခ်မႈန္းဖို႔ဆိုရင္ ႏိုင္ငံေရးအသိပညာကို အတုံးလိုက္အတစ္လိုက္ ေပးေန ရုံနဲ့မရဘဲ ေနာင္တေခတ္မွာ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္မယ့္ လူငယ္ေတြအတြက္ ရည္ရြယ္တဲ့ ကေလးလူငယ္ စာေပေကာင္းေတြကိုလည္း ျပည္တြင္းမွာေရာ ျပည္ပမွာပါ ထုတ္လုပ္ဖို႔ အရမ္းလိုအပ္လာတယ္လို႔ထင္ပါတယ္။ သုတရတနာသိုက္လို ရုပ္ျပစြယ္စုံက်မ္းစာအုပ္ေတြကို ထပ္မံထုတ္ေ၀သင့္ပါတယ္။ (သုတရတနာသိုက္ စာအုပ္ က တိုယိုတာေဖာင္ေဒရွင္းက ျမန္မာကေလးသူငယ္ေတြအတြက္ရည္ရြယ္ၿပီး ထုတ္ေ၀တဲ့စာအုပ္ ပါ။ အတြဲ (၁၀) တြဲရွိၿပီး မဆလေခတ္က ေက်ာင္းပညာေရးမွဴးနဲ့ အာဏာပိုင္အဖြဲ႔အစည္း ေတြက အထုပ္လိုက္ယူထားၿပီး ၈၈ အေရးေတာ္ပုံႀကီးၿပီးမွ အျပင္စာအုပ္ဆိုင္ေတြကိုေရာင္းစားပါတယ္။ သာမန္လူတန္းစားေတြ လက္လွမ္းမမီတဲ့ ေစ်းႏႈန္းမို႔ အဲဒီေခတ္က ကေလးသူငယ္တိုင္း မဖတ္ခဲ့ရပါဘူး)။
ကေလးနဲ့ လူငယ္ရဲ႔ သဘာ၀ကိုက သူတို႔ရဲ႔ ဦးေႏွာက္ေလးေတြထဲကို အစိုင္အခဲလိုက္၀င္တာမ်ိဳးကို မလိုလားပါဘူး။ ေဆးတိုက္သလိုပဲ ေရေဖ်ာ္ၿပီးတိုက္ရတာမ်ိဳးပါ။ ျပည္တြင္း မွာလည္း ထုတ္လုပ္သူေတြက ကေလးေတြရဲ႔အနာဂတ္ကို ရည္ရြယ္တဲ့စာအုပ္မ်ိဳးေတြကို အထူးအေလးထားၿပီး ထုတ္ေ၀သင့္ပါတယ္။ ကေလးစာေပ၊ လူငယ္စာေပနဲ့ပတ္သက္တဲ့ ႏွီးေႏွာဖလွယ္တာမ်ိဳးေတြကိုလည္း လုပ္သင့္ပါတယ္။ စုန္း ကေ၀ ေမွာ္ ေဗဒင္ အင္း အိုင္ စာအုပ္မ်ိဳးေတြ၊ တကၠသိုလ္ေတာင္မွ ထန္းေတာထဲမွာ ဖြင့္ထားေပးခ်ိန္မွာ အင္းလ်ားကန္ေဘး က စိတ္ကူးယဥ္တဲ့အခ်စ္၀တၳဳေတြ၊ ကလိထိုးရယ္ရတဲ့ ၀တၳဳေတြကိုေလွ်ာ့ခ်သင့္ေနပါၿပီ။ စီးပြား ေရးအရဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို့နားလည္ပါတယ္။ ေနာင္အနာဂတ္မွာ လြတ္လြတ္ လပ္လပ္နဲ့ လုပ္ကိုင္ႏိုင္မယ့္ စီးပြားဖြံ႔ၿဖိဳးမယ့္ ဒီမိုကေရစီစနစ္ကိုေမွ်ာ္ကိုးခဲ့ရင္ ကေလးေတြ လူငယ္ေတြ အတြက္ ခြန္အားျဖစ္ေစမယ့္ စာအုပ္စာေပေတြကို ျပည္တြင္းေရာ၊ ျပည္ပမွာပါ ထုတ္ေ၀ေပးၾကပါလို႔တိုက္တြန္းရင္း ဒီေဆာင္းပါးကို နိဂုံးခ်ဳပ္ပါရေစ . . .။
ကိုဂၽြန္

0 comments:

Template by - Ultimate Fighters | Ultimate Fighters Blogger Template